E-ügyintézési lehetőség a Krétában

Tisztelt Szülő!

A Kréta iskolai adminisztrációs rendszerben az e-ellenőrzőn kívül a 2019. március 1-én bevezetésre került e-ügyintézés funkció is.

A KRÉTA felületre a diákbelépéstől eltérő, gondviselői azonosítóval lehetséges a belépés, melynek kiosztása 2018. őszén az osztályfőnökökön keresztül megtörtént. Belépés után a e-ügyintézés ikonra kattintva elérhetőek az alábbi ügytípusok, melyek teljes körűen intézhetőek elektronikusan:

1. Beiratkozás általános iskolába
2. Beiratkozás középfokú intézménybe
3. Beiratkozás a magyar köznevelésbe
4. Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal
5. Átiratkozás intézmények között
6. Kiiratkoztatás a köznevelésből
7. Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
8. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
9. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
10. Vendégtanulói jogviszony bejelentése
11. Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
12. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
13. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
14. Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
15. Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
16. Tanulói szerződések megkötése és tárolása
17. Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
18. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése és ez alapján új bizonyítvány kiállítása

Az e-ügyintézés funkció használatáról a KRÉTA üzemeltetői által összeállított bővebb felvilágosítást az alábbi linken találhat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714

/container -->